BARCELONA

W kwietniu (19-23) mieliśmy małą namiastkę lata i wakacji. W tym roku padło na Barcelonę! Oczywiście całą 4,jako że siedmioletnie dziewczynki też  mają potrzebę podróżowania razem z rodzicami i na szczęście są wytrzymałe kondycyjnie - dały radę pokonać maraton zwiedzania od rana do nocy. Pierwszego dnia wyjechaliśmy z hotelu o 9.00,a wróciliśmy ok 22.00 i to była przesada, bo następnego dnia nikt nie miał siły obudzić się wcześniej i mieliśmy lekkie zakwasy.

Barcelona to piękne, kolorowe miasto. Wcale nie było tak tłoczno,jak rozpisywały się o tym przewodniki, nikt nas nie okradł,nikt się nie pochorował. Dzieci oczywiście mogły być grzeczniejsze( bo kilka razy dziennie padało zdanie"następnym razem jedziemy bez nich",ale w sumie teraz nie pamiętam nawet dlaczego i  pewnie następnym razem też pojadą z nami ). Karolcia i Olcia pod koniec zainteresowane były najbardziej tym, gdzie jest jakiś plac zabaw wiec 2-3 razy musieliśmy przystać na to.Uwielbiamy podróżować w nieznane miejsca naszą rodzinką!Następnym razem muszę jeszcze koniecznie zaliczyć jakiś koncert muzyki flamenco.

Uwaga-bardzo dużo zdjęć ;-)

Poniżej mina Karolki - bezcenna. Chyba jednak średnio ją interesowała Sagrada Familia ;)

wtorek, 16 czerwca 2015, lubie.lato

• 8 urodziny

Ostatni wpis prawie rok temu, katastrofa. A działo się przez ten rok oj działo! Chyba nie byłam w stanie ogarnąć czasowo tego , co się działo i odpowiednio się

• 10 lat !!!

• Mikołaj i prawdziwa prawda

Karolka mnie dzisiaj przycisnęła, przed chwilą w kuchni oparta o lodówkę. Wcześniej ogłosiły obydwie, że idą na górę do siebie pisać listy do Mikołaja. Po jakim